Tillbaka igen

Hej!

Jag har inte haft ork at skriva i bloggen för det har bara vart för mycket med mig.
Skolan togmer tid än jag trodde och det var mycket svårare än jag trodde med, jag tog mig nog vatten över huvudet men det har jag lärt mig nu och jag orkar inte älta det mer heller.

Något mer..
Jo jag har träffat en kille som jag har umgåts med nu i snart 6 månader och jag trivs med honom.
Sen jag träffade honom så har jag märkt hur dåligt jag verkligen mådde i mitt förra förhållande med Björn.
Det vi hade kan man inte kalla ett förhållande, visst att vi var sambos och allt, men det var så mycket mer som fattades mellan oss, vi var mer som vänner än ett kärleks par skall vara. Nej jag har väl växt upp på den saken i eller fall, ett förhållande skall verkligen inte vara som mitt förra var.. Det var verkligen fel och sen så var det många andra saker som gjorde att det inte var bra heller.Jag döljde saker för att jag inte ville att andra skulle veta, jag fick veta saker när vi väl gjorde slut som jag inte trodde alls om honom som gjorde mig rädd och det var en bra sak att jag verkligen flyttade även om jag inte ville det i början men flytten var verkligen någon jag behövde.Allt det kan jag nog ta en annan dag i stället..

Och jag måste komma igång med träningen igen.. har gått upp 4-5 kg för jag inte har haft tid med nu i sommar är det en ändring på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0