Jag är redo

Jag behöver ventilera mig lite här!
Denna veckan har jag mest bara varit i ett vakum för jag blev otroligt ledsen över en sak och detta gjorde mig så otroligt rädd att jag blev det, för förra gången jag kände såhär så gick jag in i en svårt deprimerad ( ja ni som kanske har läst min blogg förr vet om det). För jag vill verkligen inte hamna där en gång till, det var verkligen en mörk och jobbig period i mitt liv.
Så i morgon skall jag inte sitta inne och vra rädd för framtiden utan jag måste ta tag i mitt liv nu för att jag är så otroligt lycklig. Jag har hitta en person i mitt liv som verkligen bryr sig om mig och inte är rädd för att visa det och jag behöver få det bevisat för att verkligen fatta att detta är sant och han vill bara mitt bästa och då vill jag göra mitt bästa för att bevisa att han kan bara stolt över mig som jag är över honom!
Jag har alltid varit lite rädd för att älska folk i min närhet för jag har alltid förknippat kärlek med att folk lämnar mig.
Jag trodde ett bra tag i mitt liv att det var mitt fel att pappa dog för att jag inte var den snällaste dottern jag kunde vara, men jag vet nu att han dog har inget med att jag älskar honom eller att jag var elak eller något sånt. Det var ara något som hände som man verkligen inte kan förklara.
Sen så blev jag nog lite bortdomnad av kärlek när min första kille gjorde slut och allt det som hände runt omkring då. och sen när jag träffade han som jag aldrig skulle ha träffat för den delen av mitt liv är ett helt annat kaptiel som jag inte är redo att prata om än för alla runt omkring mig vet inte allt som hände det och det vill jag ta en annan gång för att orka med.
Och denna gången är jag inte rädd för att visa min kärlek för människor, jag kanske inte är den personen som alltid visar det men jag vill bättra mig på det, för jag älskar kärlek och allt det som det inne där! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0