Träning i morgon

Har så många funderingar i huvudet just nu och jag vet knappt vad jag tänker på ju!

I morgon skall jag till gymmet igen efter ett långt uppehåll men jag är inte motiverad till det men det är bara att gå dit så kanske man bli lite mer sugen än vad man är just nu, men jag kommer gå dit med ett glatt humör så man får väl se hur man är imorgon liksom.
Annars så händer det inte så mycket just nu, väntar mest på att min gos skall få semester så vi kan umgås lite mer och göra saker och sedan veta att vi kommer att ha tid inte behöver känna att helgerna går slut lika fort som det började med.
Saknar honom riktigt mycket just nu, men han är ju på jobbet och man vet att han kommer hem någon gång så :)
Det är verkligen underbart att få umgås med honom, han lugnar mig på något sätt som ingen annan har gjort innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0