Jag lever allt :)

Jag lever allt :)
 
Det har hänt väldigt mycket det senaste för mig. Jag har fyllt år och nu är man 27 år, hade det riktigt mysigt för på Lördagen så valde jag och M att äta ut och vi tog ett ställe som vi ville testa sen länge och det var så otroligt gott men herregud vad man var mätt sen, man kunde ju rulla ut därifrån om man verkligen ville det :)
Sen på Söndagen så fyllde jag år och det var väldigt lugnt för just den dagen så kunde inte folk komma och gratta mig så vi tog det en vecka senare. Fick många fina saker som jag ville  ha så det var kul det.

Vad har hänt mera då?, jo jag var blivit sambo med M och det var en sak som bara hände och det är otroligt skönt kan jag lova.
MEn annars så har livet rullat på och allt gå så himmla fort nu för tiden det är ju redan höst och vad hände med detta året likom?, vart tog den vägen? hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0