försöker se det bästa i allt

Förlåt för att förra inlägg blev som det blev men jag ville ju bara vara ärlig så den får vara kvar och den som tar åt sig vet då att dom har gjort något fel.
Jag vill verkligen inte må dåligt oc i bland har man en dålig i dag och det har jag.
Men försöker ändå tänka på bra saker, eller inte tänka alls kanske vore det bästa ju.

Resten av denna veckan kommer att bli lugn och det behöver jag för att må bättre, men det är ensamheten som verkligen är det jobbigaste just nu.
Ser inte M alls mycket om dagarna kanske 1-2 timmar per dag och det är inte kul.
Önskar jag kunde få lite mer tid med honom i eller fall när det är eftermiddags veckor, men jag skall inte klaga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0