Måndag

Och i dag är det måndag och denna veckan känns som att den kommer bli okej, M jobbar förmiddag och då hinner man träffas lite mer än vad vi annars hinner att göra.
Och på onsdag skall vi i väg till Nora och M skall tatuera sig, han skall göra klart det han har på armen och sen är hans båda armar klara, trodde aldrig jag skulle fastna för en kille som skulle ha hela armarna fulla men nu tycker jag bara att de är grymt snyggt.

Sen så har jag inget direkt inplanerat utan att jag tar dagen som den kommer och jag måste ut och gå mer än vad jag gör just nu. Det har inte varit så mycket promenader det senaste det bror på att jag har inte varit motiverad nog och det är inte alltid så kul och gå själv här i örebro för jag kan inte alla ställen här än så jag går hellre på det jag känner igen för jag har så otroligt dåligt lokalsinne så det inte är sant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0