förkyld och ny klänning :)

Usch har gått och blivit otroligt förkyld denna påsken och det är inte roligt.
Mitt humör blir så dåligt när jag känner mig helt död men ändå håller jag tyst är är för mig själv mest.
Men i eller fall så köpte jag klänningen som jag verkligen ville ha och fick den lite billigare för jag trodde jag skulle få handla den i pund men det visade sig senare att det var euro i stället. inte lätt allt detdär för mig men jag är glad över att få lite nytt oc något jag verkligen ville ha.
Nu skall jag bara hitta några snygga skor och den kommer det vara klart, kanske någon kofta eller något som man kan ha på sig om det skulle bli kallt någon gång, Jag vill hitta något som är snyggt och som jag kan gå i med efter som jag har svårt att hitta skor i min storlek. Nej jag skall inte klaga mer om det :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0