pratar av mig lite

Detta med att gå ner i vikt har jag lagt på hyllan ett tag för att jag fick en ganska stor varning av skolan att jag log efter väldigt mycket och jag valde att varje dag sitta och plugga och jag lovar er att jag fick göra omprov på var enda prov jag hade och det gjorde att jag kände mig väldigt nere med. Men jag lovar att jag skall börja gå till gymmet igen och jag skall börja med maten igen för nu har jag tid att orka tänka på mig själv igen. För jag vill gå ner för att jag vill må bra, jag vill kännamig finare, kanske köpa mig något finare med,blir mer pigg och allt det som hör till ju! 

För att jag valde och jämnföra mig med alla andra som jag gick i grupp med, att dom alltid sa att dom fick MVG på allt trots som inte hade pluggat eller att dom hade det lätt för det.. Jag vill verkligen inte se hur andra har det för jag känner mig dum, riktigt dum även om jag inte är det, det är bara det att jag alltid har haft det svårt med skolan och allt sånt som jag måste ha stor koncentration till och jag vet inte varför jag kämpar för det!
Tack för det, det är ju inte ni som fick extra hjälp i skolan jämnt med att ens kunna läsa sig skriva, att jag ens läste min första bok när jag gick i 5-6 an.. och det var jobbigt för jag har svårt att se skillnad på vissa bokstäver och och jag har svårt för att läsa. Det är verkligen inte mitt fel att jag kanske är lite senare i utvecklingen.



Kommentarer
Malin

Kämpa på! Du är dubbelt så duktig som alla andra som klarar Godkkänt i ämnena och verkligen har kämpat för det. Alla som får MVG utan att plugga behöver inte kämpa, och då är du så grymt mycket bättre! Du kommer tjäna på det senare i livet.. att ha orkar kämpa, de som flyter på bananskal har kommer ha det svårare när det kommer till ett stadium då dem måste kämpa.. då har dem inte vanan inne. Go girl!!!! kram

2012-06-01 @ 10:51:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0