Psykologi

Sitter i skolan och bloggar lite tänkte jag.
Kl 13 så börjar min lektion och i dag är det psykologi och den lektionen älskar jag. trodde inte jag skulle gilla den så mycket.Tyvärr som jag skrev förra gången så missade jag provet men som tur så är det bara två veckor kvar till det andra provtillfället så då skall jag göra det.

Denna terminen läser jag bara 50% och det är lagom för mig, efter jul tänkte jag läsa 75% och detta skall allt gå bra tycker jag. Tänkte läsa psykologi B då och kanske etik och livfrågot och kanske något tråkigt ämne med.. får se vad som händer längre fram.

Nej kanske skall logga ur datorn och försöka ta det lite lungt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0