Klaga inte så mycket på mitt yttre

Jag har kommit på mig själv att den senaste tiden så har jag börjat försvinna till en fantasi värld.
Den kommer oftas när jag är ute bland människor.
För i min värld är det ingen som kollar på mig med sina jobbia blicka, där är det ingen som skrattar eller pratar om mig bakom min rygg. där är det ingen som kritiserar mig för hur jag ser ut, där ser jag ut som vem som helst..

Varför kan jag bara inte få vara mig, varför skall alla ha en åsikt om mig, om du lär känna mig så får du känna en
människa som är som alla andra.. förutom att mitt yttre är inte som de flesta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0