Romantik? ja tack!

En riktigt dålig dag..
Vet inte om det beror på att jag är försyld eller bara på dåligt humör..
I dag hade man sett fram emot och umgås med killen efter jobbet..
men han kommer hem  1 timme försent.. visst det har med jobbet och göra..
Och säger nu drar jag... jaha... det var min mys onsdag som hade planerat..
då kommer han inte hem fören 21 tiden så äter han sin mat och lägger sig, och jag kommer inte se honom fören kl 20 i morgon kväll.. hur svårt är det att ge mig ett sms och säga att man skall repa..
tack för det.. får jag ta fram osten och kexen och vinet för mig själv och göra hans jävla mat så han får något och äta i morgon.. och vem är det som kommer få göra maten i morgon då innan man dra på sin kvälls kurs.. joo jag..
Jag önskar att 1 gång i veckan så slapp jag allt ansvar och blev lite omhändertagen..
JAg vill med ha en ros bara så där, inte för att det är något speciellt..
Jag vill ut och äta eller ta en drink utan att bli så jävla full så att det ändå är jag som får ta hand om dig.

HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT FÅ LITE JÄVLA ROMANTIK I MIN VARDAG!!!

(och skyll inte på att du inte ver hur)



Tur som fan att han aldrig läser min blogg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0