Ni skall inte bry er om min vikt!!!

Jag har tänkte lite på det här med oss som är lite störra än andra människor här i Sverige, Varför tittar ni ner på oss eller på mig?..
Mitt liv måste vara väldigt intressant för er om ni alltid måste diskutera min vikt?
Jag kan inte hjälpa att jag känner mig vacker och vill klä mig fint.
Jag tänker inte gå på stan i mjukisbyxor och fett hår, varför tror ni att vi alla stora gör det?
Jag tar hand om mig väldigt mycket!

Och detta med bussen liksom, varför sätter sig ingen bredvid mig?, varför står ni hellre upp än sätter er bredvid mig, fetma smittas inte så det så!..

Har bara lust i bland att skrika..FUCK YOU...

Jag älskar MIG själv även om jag är en tjock och rund kvinna!..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0