I morgon skall jag överaska min pojkvän!

I morgon tänkte jag överaska älsklingen när han kommer hem från jobbet med god mat.
Tänkte göra lövbiff med dijonsenap och ost och en godsås.
För jag vet att han älskar det :)
I bland vill man bara göra något mysigt utan att det är en speciell dag :)
Det enda jag tänker be honom om är att köpa hem ett gott vin till mig och öl eller en kapten till honom ( han dricker inte vin).
Sen på kvällen när vi har ätit så blir det efterrätt med vitchoklad :) och jordgubbar!
Och sen får man se vad som händer efter det för vi skall upp tidigt på lördag för det är planerat dop till min brorson Charlie som jag inte har hunnit se än så det skall bli trevligt och få träffa hela familjen igen.
Sen efter vi har varit på dopet så skall jag och älsklingen passa Nisse ( min hund som bor hos mamma).
För min mor och hennes man skall i väg på 70 års kalas och då är det lika bra att han är med oss i stället för att sitta i en bil en hel kväll, sen så kanske min syster skall vara med oss, men det är inte bestämt än, men i eller fall så känns det riktigt skönt att ha en helg planerad!

oss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0