Din fega jävel!!!!

Från en feg jävel!

vafan, ifall du är så lat och känner ångest inför en vanlig sak som att DISKA hemma, så kommer du aldrig kunna behålla ett jobb. Trevlig framtid va....skärp dig, du är en vuxen människa! Ta ansvar för ditt liv och sluta spela offer hela tiden.

Svar!

DU vet inte hur jag har det!..
Folk vet inte att jag är hemma för en svårt depriton som gjorde att jag inte orkade gå upp ur sägen på morgon och jag bara log och sov och grät hela dagarna!
Att ta en vanlig disk för mig är jobbigt för det triggar fram min ångest!
Och jag tror inte att detta skulle göra det svårt för mig att jobba.
Jag är inget offer!, jag har inte valt att må så här!, man kan inte bara komma ur detta, man måste få hjälp och denna gången sökte jag hjälp innan jag gjorde något dumt som förra gången..
DU vet inte vad jag har varit med om i mitt liv, mitt liv är inte lätt jag har fått kämpa för att ens orka leva.
Jag kunde ha valt en annan väg men jag är stark nog att vilja leva!
Din fege fan som inte vågar visa vem du är!
Allt i mitt liv skriver jag inte här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0