Tror jag beställer!

Sitter här och funderar på om jag skall beställa biljetter till the big 4 det hde ju varit kul för älsklingen för jag vet ju att han vill gå, själv vet jag inte än men vet ju att detta aldrig kommer att hända igen,
Fan vad jobbigt det är att ha ångest över att veta att det kommer vara så många människor.
Jag vill klara detta, jag måste för jag orkar inte med att alltid ha ett hjärta som slår hårdare bara för att det är människor runt om kring mig...

Skall prata med Älskling nu när han kommer får jobbet, vill göra något kul för honom också, bara för jag lever med ångest så skall han inte få leva med det. Jag vet att jag kanske inte är den roligaste personen och leva med men jag vill klara av det som alla andra gör lika lätt ju.

Om det är nu någon som inte tycker om det jag skriver så behöver ni inte läsa, har fått så mycket skit det senaste om det jag skriver, men vad skall jag skriva om då?, jag har ju inget annat och skriva om ju!!..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0