Lite tjöt såhär på kvällen

Det är verkligen varmt inne i lägenheten i dag, kan inte somna för det är varm och i sovrummet får man inte öpnna för Björn sover och är försyld.

I morgon (fredag) skall jag på et möte på arbetsförmedligen om min jäkla fas 3 skit men jag vet ju redan var jag kommer att göra så mig gör det inget ..Jag tänker inte göra en praktik och jobba gratis och dom som vill ha mig får 5000 kr i månaden...fan heller..det här gör mig bara irreterad så jag skiter i att tänka på det ju.

Sedan till helgen så hade vi tänkt att hyra en massa filmer och ta proemnader och sånt, det blir ju inte så mycket och göra när Björn är sjuk, längtar så otroligt mycket till nästa lördag för då skall vi åka bort för helgen och bara vara, ingen tv, datorn eller kompisar som stör oss, bara vi två, det vr länge sen nu och jag känner att vi behöver det.

Just det.. Denna lördagen är 1 år sedan vi blev sambos.. det går verkligen fort ju :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0