lite babbel

Har inte knnat skriva här på ett tag för jag har inte kunnat komma in här som jag ville.

Annars så är det okej med mig, lite trött på att folk skriver till mig och säger saker till mig här på bloggen.
Men jag har ju denna bloggen för att kunna skriva av mig lite om det jag inte vill prata om, så jag bryr mig inte så mycket om att ni tycker jag gnäller över mitt liv, men ni vet inte allt som har hänt heller som jag inte har velat skriva här. Så döm inte mig för hårt...

Annars då?
Har börjar träna lite lätt igen, har ju inte fått det och sen har jag inte riktigt haft orken till det heller.. men nu skall jag försöka börja igen.
Längtar till isen har gått bort så jag kan börja mina underbara morgon promenader som jag inte har gjort på ett tag för min rygg gör ont om jag tar en lång prmenade nu när det är halt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0