min helg :)

Ännu en underbar helg som är över.
Dock gjorde vi inte så mycket under midsommar men det var lagom för oss, vi hade det trevligt ändå :)
Vi var på en fest och hade det trevligt med, vad mer kan man begära?.. inte mycket.
I går (lördag) så satt vi hemma mest för man vi orkade inget och på natten mådde jag så dåligt för jag åt godis och chips i går som jag inte har ätit på flera månader och min kropp gillade inte det, skönt att veta att kroppen inte heller vill ha det :)

I dag har vi varit på kalas, B:s brors fru fyllde år och vi fick världes godaste smörgåstårta.. mumms!!!!!!
Sen blev det glass och jordgubbar :P det kan man inte heller få för lite av.

me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0