Härligt med fredag

I dag är det i eller fall en bra dag :) det känns så i kroppen.
Efter att B kommer hem från  jobbet skall jag fråga om vi kan åka ut till torp och kolla lite efter kläder till mig för det var så otroligt länge sedan jag ville gå in i en affär och ens kolla.
I går satt jag och B oc pratade lite så vi kanske har kommit fram till en sak som kommer att hända om ett år men vi får se om det blir så om det skulle bli så skulle jag bli så otroligt lycklig.

Mellan oss två har det blivit mycket bättre, vi är bättre på att prata med varandra och vi ger varandra mer kramar och kyssar så som man gjorde i början av förhållandet!, det har liksom blivit en ny start för oss och det är jag otroligt glad över!.. trodde man bara kände så här i börjab av allt men så är det inte, jag känner mig så otroligt  kär på nytt igen :)

På Tisdag skall jag börja hoss sjukgymnasten igen för mig rygg och jag är inte vänner längre så måste tillbaka dit igen och hoppas att bli bättre denna gången och jag skall inte sluta och gå där, utan jag skall gå där hela tiden om det verkligen behövs, för ju jävlar skall jag bli bra igen!, även om det får ta den tiden det gör!..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0