Baksmällan 2

I går så Började dagen bra :) Sen när B kom hem från jobbet så åkte vi ut och handlade lite, jag köpte mig en ny BH och det kan man aldrig få för lite av heller.

Sen åkte vi hem en stund och drack kaffe och sen gjorde vi ordning oss för att gå på bio, i går blev det Baksmällan 2 och den var riktigt rolig, men innan bion så gick vi ut och åt och jag tog mig en kebabsallad och jag blev riktigt mätt, skönt att man kan äta det i stället för all annat skräp mat, har ju börjat tänka på vad jag äter nu .Jag måste ju börja någon stans ju :)

Senare i dag skall jag i väl och kolla efter en ny mobil för min börjar gå sönder, så man får väl se vad man fastnar för. men men nu kom älskling hem efter joggingen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0