Skall nog baka sen!

I kväll eller i morgon skall jag baka en morotskaka har varit sugen på det ganska länge nu och dom man äter ute kan man inte alltid äta för vissa har nötter på eller i och den jag brukar göra är helt nör fri .. mumms längtar!

Haft en lite jobbig dag då min Sambo verkar har vaknat på helt fel sida av sängen i dag..
Varför skall man ha karlar för?..men men!

Snart dags och springa ner till tvättstugan igen och efter det blir det att äta ugnsbakad falukorv och pulvermos!..
Gillar inte det lika mycket som hemmalagat mos men det går att äta undersommaren.. man får stå ut lite :)

Kanske kommer in bilder på baket senare..
Nu skall jag ta hand om en Sambo.. tror nästan det är han som har PMS i dag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0