Förra söndagen så såg jag metallica!

Hej!
Jag har inte haft någon ork eller lust och skriva på ett tag, smått små intresserad.
Men men..
Förra helgen så var vi i Göteborg hela helgen och bodde två nätter på hotell, det behövdes verkligen, när vi kom dit på lördagen så gick vi till hotellet och vilade upp oss lite innan vi gick en stund på liseberg och det var kul, men mindre kul för mig som inte får åka något och sen så var det otroligt varmt men kul.
På söndagen så gick man upp åt frukost och sen somnade man om en stund, för på kvällen skulle vi gå på the big 4 och se metalica.. otroligt bra, verkligen värt allt.. skulle vilja göra om det, bara man får bättre platser bara :)



Kommentarer
Anonym

Va? Vrf får du inte åka ngt på liseberg??!

2011-07-13 @ 02:16:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0