för mycket tankar

Just nu känns bloggen det enda stället jag kan skriva ner det jag känner och tänker mycket på..

Det senaste tiden har jag känt mig i vägen, och sen var det en händlese som gjorde att allt detta kom i gång,
Det började med att B var  bjuden till en fest och jag kände då att jag inte ville följa med och B gick..
Och hörde att han hade det kul men sen fick jag veta att hand nära vän inte alls gillar mig .
Då kände jag okej, varför känner dom så?, det är ju knappt så att hand vänner vill lära känna mig heller.
Jag är nog inte som dom bara för att jag inte klär mig och dricker lika mycket som dom..
Har den senaste tiden känt mig som en flickvän som kräver för mycket av sin pojkvän, men det är inte så, jag vill att B skall ut och vara med sina vänner..

Varför tror dom såhär om mig, det sårar mig så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0