Andra dagen!

Andra dagen på praktiken är gjort och jag kan lova att jag har aldrig varit så trött i kroppen som jag har varit dessa två dagar.
Ena stunden känns det okej och enda stunden undrar man om detta verkligen är för mig.
Vissa saker kändes otroligt jobbigt och göra, och jag kände att jag inte fick en chans och säga hur jag mådde efteråt. skall försöka göra det i morgon om man får en stund över till och säga vad man tycker..
I morgon blir det den längsta dagen. 06:45-16:00.
Inte kul men jag måste väll göra det, så det är väl snart tid att lägga sig så jag orkar med i morgon med..


Kommentarer
Mickan

Va är de för praktik?

2011-02-08 @ 21:05:53
URL: http://bbweightyfive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0