för att bli stark måste jag bli lycklig

För att bli stark måste jag bli lycklig för att bli lycklig måste jag bli starkare!

Jag lär mig något nytt av mig själv hela tiden, jag har kommit på varför jag gör saker som inte är normalt för andra, jag vill inte göra dessa saker för dom sårar bara mig själv!
Jag vill känna en inre frid inom mig som jag inte har haft på länge. Jag vill känna att jag gör något speciellt med mitt liv, det gör jag inte nu, jag skadar bara mig själv med att vara på negativ mot mig själv.
Jag är stark men vissa dagar är jag inte och dom dagarna kommer tyvärr allt för ofta.

Jag ÄR stark!
Jag ÄR en bra person!
Jag ÄR inte dum!
Jag ÄR inte konstig!

Jag ÄR bara mig själv!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0