Trevligt helg i Göteborg

Jag är riktigt dålig på att skriva i bloggen, vill ju klaga så mycket så jag har slutat skriva.

Kan ju berätta vad som hände i helgen då..

I lördags så gick vi upp tidigt och tog tåget till Göteborg och vi valde att ta oss in på hotell och bara njuta,
Vi skulle ha gjort lite mer än vad som hände för jag fick sådan svår sko skav att jag inte klarade av att gå så mycket som vi ville.
Men innan jag fick ont så var vi runt och kollade lite i centrum och var inne på femman och bara där inne så hade jag redan gått vilse, och det är i sådan stunder att man verkligen märker att man trivs i en mindre stad.
Sen tog vi oss en lunch på Subway och det är alltid lika gott det.
Senare så orkade jag inte vara bland mer människor så jag ville att vi skulle röra oss närmare hotellet och så kom vi på att vi skulle vara inchackade runt 16 men hade tur och fick komma in två timmar tidigare och det var min fötter glad över, en så vilade vi lite på hotellet och vi skulle ha gått på en resturang men den log allt för långt bort och vi orkade inte gå så långt så vi beställde från hotellet i stället!..
mysigt var det men märkte att min sambo var trött för efter maten skulle vi ha gått på en promenad men han somnade i stället så vi stannde kvar på rummet.
Och dagen efter så åt man ju den otroligt goda frukosten och det får man ju vara glad över. sen så tänkte vi ta en bio innan tåget gick men så klart blev det inte så..
Ingen fara men vi hade det otroligt mysigt i eller.. förutom mina onda fötte!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0