jag äger verkligen inget...

DU fick verkligen mig att känna mig som en jävla loser!.

" Du har inget att säga för det är jag som äger lägenheten och jag får säga vad jag vill, och jag kan slänga ut dig när jag vill."

Det trodde aldrig du skulle säga till mig..känner migg ännu värre än jag gjorde innan..
Jag äger verkligen inget, skulle det häna har jag ingen stans att ta mig vägen..

Ursäkta att jag inte kan hjälpa till med något..jag vet redan att jag är värdelös.. jag behövde inte höra det av dig med..



Kommentarer
Mickan

men oj..!

asså de låter nästan som sykisk misshandel om jag får säga de..hoppas du känner dig bätte idag..ska fixa msn så kan vi prata om du vill..kram

2011-04-28 @ 00:57:16
URL: http://bbweightyfive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0