Du är vad du äter

Skrev nyss ett otroligt bra inlägg men så väljer min dator att vara så otroligt lek mot mig så jag får väl skriva om det då.

Satt och kollade på tv förut och fastade framför " Du är vad du äter" och jag trodde ett tag att det var mig dom pratade om, förutom att tjejen var så otroligt mycket finare än mig.
Men blev arg när jag kollade med för var är det för fel jag gör, jag går inte ner något jag står still och sen vet jag att jag äter fel, försöker verkligen men är nog inte motiverad nog..
Men efter jag såg detta så var det som något sa klick i huvudet på mig och jag känner att jag verkligen vill detta och jag skall klara det med.. för klarar hon det!.. skall jag med klara det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0