Är i Örebro nu

Sitter här hos mamma i örebro och njuter av vädret men mindre kul är det att jag har " menssmärtet" och jag äter medecin för att inte få det så jag vet inte vad det är för fel nu så man sitter här och är lite orolig så jag hoppas det blir bättre annars får man ringa läkaren på tisdag och kolla vad det är för fel denna gången med mig då.

Annars har jag det väldigt mysigt i örebro, bara njuta och inte göra så mycket, i natt sov jag mycket bättre för jag fick sova i en annan säng som hade mycket bättre madrass den den förra jag sov i men jag brukar alltid ha svårt att sova borta första natten och sen blir det bättre och bättre för varje dag som går.

I morgon kommer vi att åka hem för på annandagen så skall björn repa med bandet och det är ju så otroligt viktigt, men är mesta sur över att jag inte kan följa med och lyssna på honom men så är väl livet när man inte har ett körkort!!!

Nej skall väl komma på något kul och göra..

Alla ssäger att dom sitter och säger så otroligt mycket godis, själv har man fått i sig två röda vingummin på hela tre dagar!.. godis är inte gott om det inte är saltlaktis så klarT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0