När får jag lite tur i livet?

Sitter här igen och försöker komma på något vettigt och skriva men det är svårt när allt om kring mig känns så konstigt..
Jag trodde att för en gång skull att jag skulle få andas ut lite men så var det inte..

Fick hem ett brev i går och i det står det att jag skall betala tillbaka 7800 kr...
Ja det är ju jävligt lätt när jag inte ens har pengar att kunna betala mina räkningar nu..
Jag har nästan varje månad efter betalda räkningar mellan 20-15 kr kvar..
Det här kommer att bli lätt... Många tankar som går runt i mitt huvud just nu...
När skall jag få något som vill gå i min väg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0