Myskväll men film!

Halloj!!

I dag började dagen med att jag gick till läkaren och jag har inte långt kvar tills jag är helt åter ställt..
Det är så otroligt skönt att höra och hon såg på en gång att när jag går så börjar jag gå normalt igen..
För ett par veckor sen haltade jag och foten bara hängde med om man kan förklara så.. så blir det tyvärr när man får diskbråck så det är bara att stå ut med det..

Annars denna veckan så har man gått och blivit otroligt försyld och det har min älskling med blivit så vi är två vandrande lik här hemma.. hehe... och killar skall alltid vara värst när dom är sjuka! :)

I kväll skall vi mysa med att kolla på film.. "flickan från ovan" det skall bli intressant och se filmen för det var ett par år sen jag köpte boken och läste den, men har hört att det skall vara bra i eller fall..

Nej skall väl sätta mig hos älsklingen i soffan och se på filmen..

Ha en underbar kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0