Inget för mig tack!!

Sitter och tänker lite på detta med min vikt..
Vissa människor har ju sådan otroligt åsikt om hur jag ser ut och hur "stor" jag är..
visst jag har haft tankar om att göra en magopertion men när jag väl tänkte efter ganska noga är det verkligen inget för mig för jag känner att det är den enkla vägen ut..
Jag vill verkligen klara detta själv dock får jag ju hjälp med det så klart..
Jag vill vara på gymnet och jag vill tänka på vad jag äter för jag känner att jag skulle klara av detta på mitt sätt..
Så sluta snälla och tjata om att jag skall göra denna opertioen men den är verkligen inte för alla och den är inte för mig, så är det bara...

Jag känner så otroligt många som har gjort denna opratioen nu och grattis till er!..
men inget för mig... inte för att jag är rädd eller så.. men jag skall bevisa att man kan göra det själv med..
orkar inte med och höra.. du kommer gå upp allt sen.. kanske det.. men vad gör det om man går upp vikt för jag ver ju hur man gör för att gå ner dom igen..

Och en operation är inte 100% säkert heller... jag har även kollat upp och pratat om det med en läkare och allt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0