Vilken morgon!

Det var en bra natt för en gång skull, sov utan att vaknat 100 gånger på natten..
Men dock var inte sambon så glad, han väckarklocka ringde inte, han skulle upp 05:20 men 05:50 fick han ett sms.. och då stog hans klocka på 06:48.. ja det kanske inte är så bra, och mitt i allt skriker han..VAR FAN ÄR MIN PLÅNBOK!!!!.. kul och vakna till det...han hittade inte den..
Men när jag gick upp och kolla efter han åkte så ligger den på vardagsrummet!..

Men nu på morgonen har inte varit så rolig, min ångest har varit på besök men den skall inte få göra det jobbigt i dag.. skall försöka göra saker så jag slipper må dåligt!!


Kommentarer
Mickan

Hoppas du fick en bättre start på dan idag!..

2010-11-06 @ 08:05:04
URL: http://bbweightyfive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0