Minnen om pappa

Om man bara visste när man var liten hur det skulle vara tror jag att man hade tänkt om lite, kanske hur man var mot sina föräldrar eller sina syskon. En av många saker som jag har lärt mig av att man aldrig kan sluta älska sin pappa, och jag vet det nu efter 13 år att det verkligen  inte var mitt fel att pappa dog,. Han bara somnade in den natten 2 november 1997.

När jag tänker tillbaka till den dagen när jag hittade pappa i sängen så kommer jag bara ihåg vissa delar och vissa delar har man glömt av, kommer mest i håg att jag höll i telefonen och sa till mamma,
-Pappa är död.
och jag la på och ringde 112. sen har jag inga klara minnen om vad som hände de månaderna efter det.
Jag har inte valt att glömma de sakerna som har hänt..
Otroligt jobbigt och jag har blivit en annan person med.

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Mickan

jag tror det är bra om du skriver om det..jag vet att vi inte känner varann men om du vill prata har jag msn, samma som mailen min...vet att det inte är samma sak men jag har växt upp utan pappa...han stack när mamma vart gravid med mig...

2010-11-04 @ 14:18:29
URL: http://bbweightyfive.blogg.se/
Mickan

[email protected] alltså!

fast du behöver ju inte lägga ut den här kommentaren, hehe...

om du vill alltså.. prata på msn slltså,.. men jag är ensam och har tråkigt...så vore kul!...

2010-11-04 @ 14:39:19
URL: http://bbweighyfive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0