Min första kärlek

Min första kärlek var med mitt ex..
Första killen som allt det första med..
Så det var ju speciellt men tyvärr så slutade inte lika bra som det börjde..
Vad kan man säga om det?

Var så grymt kär i denna killen, han fick min värd att snurra på ett nytt sätt..
Vi flyttade ihop och det var vårat största misstag..
Vi passade inte ihop som Sambos för han var för mycket " mammas pojke"
Vi gick i sär  och jag skaffade ett ny lägenhet.. han flyttade så klart hem till sin mamma och efter att vi gick i sär så skulle vi se om det funkade igen men under den tiden var inte vårt förhållade normalt.. usch nej..
Men efter ett tag märkte jag att han började bli konstig mot mig..tog inte på mig på samma sätt, smsade aldrig, utan jag fick alltid ringa honom.. eller om jag som över och satt i ett annat rum var han alltid vid datorn och så fort jag kom in i rummet så tog han bort saker väldigt snabbt..
Men jag var inte dum så jag började kolla runt lite i hans dator och märkte att han hade fått väldigt mycket bilder på en och samma tjej och dum som jag var så kollade jag hans mobil ( har aldrig gjort det innan) men märkte att han hade tagit bort alla sms.. men han var dum nog och inte ta bort mms.. hittade då naken bilder på denna tjej och det tog att hon älskade honom så otroligt mycket..m.m...
tog upp det med honom och då fick jag veta att han var kär i en annan och dom hade setts ett tag...
tack för det!

MEN!
Nu har jag träffat min STORA kärlek!
Nu vet jag äntligen hur det skall kännas och vara Sambos och allt det... allt är så rätt med honom jag lever nu..
Jag kan vara mig själv utan att skämmas det kunde jag inte förut!


Kommentarer
Mickan

känner igen det där så himla väl!!..

2010-11-29 @ 09:50:56
URL: http://bbweightyfive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0