lite om mig

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:Trött men ändå pigg :/
Favoritgodis: Hmm..tyvärr twix!
Är det nåt du absolut inte äter: ris klarar inte av det
Kläder just nu: Gråa mjukis byxor, och tröja, gråa strumpor!
Musik just nu: Ljud från tv:n
Vad sa du senast: Hej till min Sambo
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ja du.. Skulle vilja leva på -60-40 talet.
Sommarplaner: Hoppas på sommarjobb.
Fisk eller badkruka:Beror på vart jag badar..
Saft eller alkohol: Hmm mer saft då..
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: vårväder..
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vatten och min sambo och en gitarr
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: spara
Bästa film: Renstensungarna
Tror på liv på andra planeter: nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja..tyvärr...
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: oftast!!
Ser du på kärleken som ett misstag: Både ja och nej på den
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vill ju inte ha barn men gärna hundar
Bio eller promenad: promenad!!
Är du kittlig: Väldigt mycket!
Snarkar du? tror inte de..
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? ja
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: är för snäll..
Det här är jag bra på: Laga mat kanske?
Bästa bok? Det är nog JAmes fraye
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
veta vilka nummer som kommer på lottot!
Vad vill du jobba som? Ingen anning
Chips, morötter eller godis? finns inte cheesballz?!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? ja, om man kan kalla bloggen det..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Skall snart tatuera mig
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökitgt tyvärr
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? Japp
Gillar du att sjunga? sådär
Anser du att du är stark? nej
Brukar du sola? ja lite
Vad gör du om du får hicka? håller andan och försöker svälja luft tre gånger
Röker du? det har hänt..
Snusar du? nej
Använder du knark? aldrig!!
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? hmm räknas mina grodor till det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0