Dag 3 mina föräldrar

Jag har världens bästa föräldrar men vissat har vi haft det upp och ner men det hör till :)

Min Mamma heter Tina och är född i Danmark men har bott här i sverige det mesta av sitt liv.
Hon har en underbar mamma ( min mormor) ..hon har även tre syskon med..
Hon bor i Örebro med sin man Tony och min lillasyster och hunden Nisse..
Min mamma är en av de starkaste människorna jag vet!
Hon har haft det så otroligt jobbigt men ändå ställer hon upp för mig när jag verkligen behöver det!
Önskar bara jag kunde säga och visa mer över hur mycket jag älskar henne.. för är ju den enda vikstigaste personen kvar av mina föräldrar.

Min pappa hette Benny och blev 41 år gammal..
Nu när jag sitter och tänker på honom sitter jag med ett stort léende på läpparna..
HAn fick en att skratta och må bra..
Han har även en tviling boror.. min Farbror Tommy som jag har kontakt med än.. :)
Sen vet jag tyvärr inte så mycket mer för Farmor och farfar gick bort många år innan jag föddes..

Man skall verkligen vara rädd om sina föräldrar för man vet verkligen inte när dom kan gå bort.. jag har erfarenheten om det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0