Dag 1 lite om mig

Jag heter Cecilia och är född 9:e september 1985!

Jag har två syskon... En äldre bror och en lilla syster.

De första åren av mitt liv bodde jag i ett vackert rött hus i Brålanda..
Senare flyttade vi till ett hur i Sjuntorp och där bodde vi ett tag..
Senare flyttade vi till en lägenhet i Skogshöjden och där bodde vi som längst..
Många roliga svåra år där i från..
Blev otroligt mobbad i mina skolår för att jag inte såg ut som andra.
Men blev inte bara moddad i skolan utan även efter skoltiden då min brors bästa vänner var dom som mobbade mig.
Men sen i 6:an så märkte en lärare detta och det verkligen ett slut på det men det hade redan gett mig ärr för livet.
Än i dag har jag svårt att få vänner men de få som blir min vän har en bra vän livet ut sen.
Sen gick min pappa bort 1997..
Många svåra år som gick bort där..
Sen träffade min mamma en kille som inte  behandlade mig och min bror så bra så jag tappade kontakten med min mor.. kunde inte då förlåta henne för att hon valde honom i stället för sina barn..
Men tiden gick och min mamma gick i sär med denna mannen men jag var fortfarande arg..
Mamma flyttade.. jag stannade kvar i Trollhättan ett tag.. Bodde hos min moster..Blev otroligt förvirrad av akkt som hände under denna perioden..
Sen kom sommaren och jag kunde inte bo kvar hos min moster så jag flyttade till min Mor i  örebro..
Mer om de behöver jag inte skriva..
hmmm
Sen kom det en massa mer år xsom kommer skriva om andra gånger..

Sen dess har jag flyttat till Uddevalla och älskar mitt liv som det är just nu förutom att man är arbetlös :)


Kommentarer
Mickan

Åh, måste också prova de där!!:.

2010-11-26 @ 13:43:17
URL: http://bbweightyfive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0