Lite om allt möjligt.

Jag har kommit på att jag vill börja med mitt körkort nu.
för det är verkligen riktigt jobbigt och vara utan det just nu när man är arbetslös och allt.
Så det är väl bara och börja fråga Älsklingen om han vill hjälpa mig med det..
Alltså inte med pengar utan kanske lära upp mig, för det får han ju göra nu.
tänk vad lätt det hade varit om jag kunde ha börjat med det lite tidigare men det har ju inte varit så lätt med det innan när jag levde som jag gjorde i Karlskoga.

Jag fattar inte vad jag tänkte när jag ville flytta dit av alla jäkla ställen.
I bland ångrar jag det väldigt mycket.
Och det var med helt fel person jag flyttade ihop med, har tänkt på det ganska mycket på det och kommit fram till att vi två passade aldrig ihop och vi skulle aldrig ha flyttat ihop för jag har märkt att han aldrig var ärlig mot mig, känns som jag slösade 5 år på något som inte var bra för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0