Bara så jävla trött!!

Jag vet inte alls vad det är med mig längre, jaf försöker verkligen vara glad och så men nu känns det bara som att jag vill strunta i allt och lägga mig ner och sova!

Jag sitter mest bara själv här hemma och försöker göra allt lite bätte men det är tråkigt att alltid få ta allt själv, jag vet inte vad jag får röra eller slänga så jag bara flyttar runt på skräpet hela tiden.

Jag är trött på att alltid sitta själv hemma och vänta på bättre tider känns det som, det är oftas så att när jag försöker se det bra i saker så händer det något som gör att jag blir ledsen igen.
Det är så mycker jag vill säga men det går inte..
I bland vill jag bara skrika ut alla mina känslor men så klart gör jag inte det, jag håller det inne som vanligt..
Åhhhh...

Jag vet inget längre....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0