Vilken dag!

Oj oj vilken dag det har varit i dag..
Vaknade med att allt med comhem var dött, utom telen, försökte ringa comhem men det gick såklart inte..
SAtt i 3 timmar och försökte komma fram, och till slut kom man fram fick prata med en kille som var väldigt snäll.
Visade sig att domm hade tagit bort mitt internet, väldigt bra av dom.. Åhh... men efter många om och men så fick jag igång det igen:)
Sen var jag på kursen, hände väl inte så mycket...
Sen var och åt lite mat med min Anna.. Och det märktes att det var länge sen vi sågs.. riktigt roligt var det :)
Sen kom jag hem och ringde pingskyrkan för jag skall ge bort ett marmors bord och en sängram..Efter jag hade lagt på så kom jag på att jag hade gett honom helt fel nummer... suck.. får ringa i morgon igen och ge det rätta..
Och nu gör jag inte så mycket förutom och tvättar, inte så mycket denna gången som tur var!..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0