lite små tankar..

Jag vet inte vad det är med mig i dag men känner mig lite nere..

Detta skall ju vara en tid då jag skall vara glad och lycklig..
Jag blir bara så arg på mig själv.. Jag vill vara glad men det går inte just nu..

Bara jag tänker på allt som har hänt dessa dagar så är jag glad men varför känns det inte mer innom mig för?
Eller så kanske jag bara är nervös över allt som kommer att hända för mig, jag vill ju att det skall hända en massa underbara saker.. Jag vill med att Björn inte skall ångra sig, det har ju hänt en gång innan för mig, kanske är det därför man tänker så mycket?
Jag vet att det inte kommer att hända samma sak mot mig som det gjorde förra gången, för nu vet jag hur allt skall vara, hoppas bara jag lyckas med det med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0