flytt och lite annat :)


Hej hej!
Nu har man äntligen fått lite tid över och sitta framför datorn lite.
Flytten i lördags gick och alt tack till mamma som hjälpte mig, hade nog inte klarat av det själv.
Bor hos mamma tills lördag då den stora flyttan till Uddevalla bär ner :)
Kan inte riktigt fatta det att det verkligen kommer att hända nu, det kommer nog ta sin tid annan man märker att man är sambo och lever ett nytt liv, och det är verkligen detta jag har längtat efter :)

Det är verkligen svårt att fatta för ett år sen mådde jag så otroligt dåligt att jag trodde något hemskt skulle hända, men så fick jag vara hos min underbara mamma så länge jag fick och det hjäpte verkligen otroligt mycket.
Vet inte vad jag hade varit om mamma och Tony inte hade ställt upp så mycket..
Mitt liv skulle nog inte se ut som det gör nu.

Jag skulle nog inte ha träffa Björn som gjorde att jag vågade lita på kärleken igen, och att jag kunde öppna mig för någon som ville lyssna på det jag hade och säga..Björn är det bästa som har hänt mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0