Tänker skaffa mig ett gym kort :)

Jag har verkligen bestämt mig, jag skall börja träna på gymmet igen :)
Och jag längtar verkligen bara få komma igång och göra något på kvällarna..
Jag brukade träna förr men sen blev jag abretslös och var tvungen och ge upp mitt gymkort och nu tänker jag börja igen :)
Jag vill börja bli hälsosam igen, och inte tänka på bantning men kanske börja tänka på min egna hälsa.
Jag vill inte må så som jag har gjort.
Jag vill vara den glada och roliga cissi som jag var förr men nu förtiden så känns det som att jag bara sitter hemma och klagar hela tiden..
Så vilken dag som helst tänker jag gå till sportlife och skaffa mig ett gymkort så är det bara..


Kommentarer
Ellen - ellastankar.blogg.se

Later bra =) Själv hinns inte gymet med...men ska börja träna mer och mer senare när jag gatt ned mer i vikt.

2010-06-10 @ 18:50:08
URL: http://ellastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0