Nu jäklar!

Jag har bestämt mig för att nu är det nog!
Man kan inte väga såhär mycket!
Det börjar bli jobbigt för min kropp jag klagar ganska mycket på min rygg och det är bra andledning för mig att vilja gå ner i vikt!..

Man måste vara bestämd för jag vet inte hur måna gånger jag har förkt att gå ner i vikt men sen slutar jag för att jag aldrig var motiverad nog att göra det.
Jag har börjar lite lätt med att gå många promenader, jag tar aldrig bussen om jag skall någon stans, Är man född med två ben skall man kanske använda dom lite mer än vad man gör just nu.

Förra sommare gick jag ner ca 15 kg bara av att ändra kosten och röra på mig mer, det är verkligen tur att man har en sambo som gillar att gå på gymmet så slipper jag gå dit själv!

Det jag saknar mest är kanske och ha en kompis att gå med men det kanske man får längre fram, saknar verkligen det , man tänker inte på när man går då, för man pratar verkligen om allt som man kanske vill få ut sig!


Kommentarer
Ellen - ellastankar.blogg.se

Hur mycket har du tänkt ga ned? Jag har gatt ned 16 kg sen januari, och ska ned 25 till! Men det far ta den tid det tar.

2010-06-29 @ 22:23:19
URL: http://ellastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0