Flytten klar!

Nu är vi klara med den stora flytten men inte trodde jag att det skulle bli så otroligt jobbigt som det var!
I går var jag så trött så jag knappt orkade äta.
I dag så kom det en kille som skulle vara med och visa hur allt fungerade här så dom skall komma till vecka och sätta in ett nytt badrums skåp till oss för den vi har nu är inte alls snygg och sen kank man knappt se sig själv i spegeln.
Skall försöka bli bättre på att blogga har jag bestämt och sen tänkte jag att detta skall bli en blogg för mig att hålla koll på hur det kommer gå för mig nu när jag tänker ändra på mig, vikt mässigt och sånt, är så otroligt motiverad till att gå ner, dels för min egna hälsa och sen för att min rygg inte mår bra av att gå och bära på sådan här vikt som jag har, och sen för att jag vill bli lite snygagre :P


Kommentarer
Anonym

Hej, ny design ocksa =) Fint!

2010-06-28 @ 21:07:47
Ellen - ellastankar.blogg.se

Sorry, det var jag som var anonym!

2010-06-28 @ 21:08:05
URL: http://ellastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0