Flytt och renovering

Nu är det äntligen igång!
Alltså flytten, vi har flyttat en massa lådor och allt det smått som går men man tror verkligen inte att man har så mycket saker som man har när man väl skall tömma den andra lägenheten!
Så på söndag kommer de andra och hjälpa oss med att flytta så det kommer verkligen bli skönt, komma till en större lägenhet men det finns ju lite små fel i den men det får väl gå.
Är mest otrolig över att man inte har fläkt så ja det kommer att bli så otroligt kul och göra mat!
Sen så skrattade jag när jag fick papper på när dom gjorde ordning badrummet!.. sommaren 1964 var det sist och man märker det med. så jag skall försöka göra så jag får en bättre spegel där inne och ljus men men ..
Allt går i eller fall att ordna.. vi skall i eller fall göra ordning vardagsrummer själv och sovrummet.
Sen skall jag måla om gaderråbs (stavning?) dörrarna.. alla.. sen alla skåp o köket för inne i dom är det en äcklig grön färg så där vill jag ha det vitt, men det är skönt att få göra lite eget, så kanske man trivs bättre med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0