Lite ensamt

Sitter här och fuderar på vad som hände med alla mina vänner?
Alla har bara försvunnit, sällan de svarar när jag ringer eller smsar..

Jag har inte så många vänner, de få jag har bryr jag mig verkligen om..
Men gör jag något fel när folk inte vill umgås med mig längre?
Är jag tråkig?, jobbig?.. eller vad är det?

Jag är så förvirrad!

Jag skall bara vara ärlig just nu, jag är otroligt ensam person,
Sällan jag umgås med någon, jag vill men ingen vill det med mig.
Det kommer aldrig någon och ringer på min dörr längre..
Jag har nog inte varit med någon på mer än 3 veckor nu bara, jag sitter mest själv här hemma..
Och det gör att jag mår jävligt dåligt vissa stunder..
Jag tror inte riktigt folk förstår hur ensam jag är!...
Och säg inte att ni förstår hur jag har det..Jag tror ändå ni inte förstår mig..
Det gör mig så arg..
Hur svårt är det att vela umgås med mig lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0