34 dagar kvar

God dag:)

Själv har man varit uppe sen 8 och det är sovmorgon för mig :)

Varför jag börjar skriva i denna bloggen är för att den andra är inte lika kul längre.
Har för många minnen uppskrivet där som jag inte vill ha med och göra längre.
Mår bara sämre när jag sitter och läser det, så jag vill börja om på en ny kula.

För hoppningsvis så kanske det är mer än 3 personer som läser i denna :)

Nu är det bara 34 dagar kvar till flytten går, och jag bara längtar mer och mer för varje dag som går :)

Nej nu skall jag göra mig i ordning måste ta mig till affären har inget hemma som man kan äta på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0