Dag 6 - Min dag

Jag vaknade kl 08:00 av att mobilen ringde att det var dags att gå upp..
Klädde på mig och satte mig vad datorn lite och sen vid 10 gick jag till bussen för jag skulle vara på Arbetsförmedligen vid 10:30 och jag som trodde det var enskilt möte och det visade sig att det var ett grupp möte så det var bara att se glad ut..
Efter det så gick jag lite på stan och kollade på julklappar men hittade inget som fastnade för mig.
Sen kom bussen och jag åkte hem och tog lite mat.. och sen fastnade jag framför datorn lite till..
Sen senare skall vi i väg och handla mat är det tänkt för sen är det äntligen helg..
Och skall försöka vila så mycket det går för min rygg börjar göra ont i igen och jag vägrar få diskbråck i gen!


Kommentarer
Mickan

Aah, ta det lugnt du!!..

2010-12-04 @ 10:03:02
URL: http://bbweightyfive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crzyxik

Älska mig för den jag är! vikt -26 kg

RSS 2.0